Subject: Infopäring: Šveits
From: "Swiss-Baltic Chamber of Commerce SBCC" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 28 Mar 2025 14:59:02 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud daamid ja härrad

Seoses Šveitsi-Eesti majandusalase ülevaate koostamisega sooviksime 
võimaluse korral järgmist informatsiooni:

-              Palume väljavõtet Eesti-Šveitsi kaubavahetusega seotud 
informatsiooni aastal 2024 nii rahalises väärtuses kui kaubagruppide/ 
majandussektorite lõikes; Šveitsi ekspordi/impordi osakaal Eesti majanduses

-              Šveitsi osalusega registreeritud äriühingud Eestis 
hetkeseisuga (kui ei ole võimalik väljavõtet firmadest, siis palume Eestis 
registreeritud Šveitsi osalusega äriühingute koguarvu)

-              Šveitsi äriühingute investeeringud Eestisse

Lugupidamisega

Diana Würtenberg

Swiss-Baltic Chamber of Commerce SBCC
Gonsiori 34-8 EST-10128 Tallinn Estonia

Tel +372 6 450 916
Fax +372 6 311 577
E-mail  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.swissbalticchamber.com/> www.swissbalticchamber.com

Partner of Switzerland Global Enterprise
Partner of the Chamber of Commerce
Switzerland-Central Europe SEC in the Baltic States